Lira
-
ongeveer 5 jaar geleden
Zeinab
-
ongeveer 5 jaar geleden
De eerste indruk is heel goed! Het is fijn dat ze rustig de tijd voor je nemen en alles duidelijk uitleggen. De behandeling was vrijwel pijnloos!
Sophie
-
meer dan 5 jaar geleden
Rezjneh
-
meer dan 5 jaar geleden
Fijne medewerkers die alles duidelijk uitleggen
Angela
-
meer dan 5 jaar geleden
Zwannet
-
meer dan 5 jaar geleden
Anyelina
-
meer dan 5 jaar geleden
Marynthe
-
meer dan 5 jaar geleden
Ben vanmorgen bij City Lazer Company te Groningen voor een intake gesprek geweest. Heb gelijk een super goede indruk. Ben geholpen door twee deskundige dames. Goede uitleg, oprechte interesse en deskundigheid.
NADIA
-
meer dan 5 jaar geleden
Weer een fijne afspraak voor laseren gehad! Aardige, spontane en kundige medewerker die mij heeft geholpen. Ze hield goed contact over en tijdens de behandeling en toonde interesse.
Liza
-
meer dan 5 jaar geleden