5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Sundus - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk en kundig personeel. Je wordt meegenomen in de technologie en theorie achter de lader behandelingen en ze beantwoorden met alle liefde eventuele vragen. Daarnaast is de locatie ook zo mooi ingericht dat het absoluut geen straf is om er heen te gaan 🥰

Lisa - meer dan 3 jaar geleden

Fijne behandeling gehad vandaag bij City Laser Company. Goede begeleiding en lieve mensen. Zeker een aanrader!

Silke - meer dan 3 jaar geleden

Geweldige professionele dames! Behandeling als zeer prettig ervaren!

Liza - meer dan 3 jaar geleden

Was een super ervaring! Super goed geholpen en wat een lieve meiden die er werken🤍 Zou het zeker aanraden!

Chanell - meer dan 3 jaar geleden
Evelien - meer dan 3 jaar geleden

Fijne, vlotte behandeling! Super gepersonaliseerd.

Teresa - meer dan 3 jaar geleden

Ik ga al een hele tijd naar Serena. Erg prettige en kundige dame, stelt je gerust en toont ook oprechte interesse. Ik vond het best wel spannend, omdat het mijn gezicht betreft en je voor de behandeling moet scheren, maar dankzij haar ga ik er met een gerust hart heen.

Selma - meer dan 3 jaar geleden
Indira - meer dan 3 jaar geleden

Very professional and friendly, the specialist who treated me continuously adjusted the treatment technique and intensity to levels I could tolerate as I was very sensitive.

Syrine - meer dan 3 jaar geleden