5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Vera - meer dan 3 jaar geleden

Super leuk en aardig personeel. Evt. Afspraken verzetten is ook geen probleem. Heel erg tevreden met het resultaat al na een behandelingen!

Anne - meer dan 3 jaar geleden
Yvonne - meer dan 3 jaar geleden

Heel goede medewerker,
professioneel en aardig

Sally - meer dan 3 jaar geleden

Helemaal top! Lief personeel en snel geholpen. Ze weten echt wat ze doen

Ynette - meer dan 3 jaar geleden
Klaske - meer dan 3 jaar geleden

Nice people

Karmen - meer dan 3 jaar geleden

Altijd erg professioneel, eerlijke adviezen en er word mee gedacht met de wensen. Ook is er een prettige manier van omgaan, laagdrempelig!

Jhonny - meer dan 3 jaar geleden

Goeie behandeling, prettige schoonheidsspecialiste, goede en positieve afleiding!

Annelot - meer dan 3 jaar geleden

Isa was echt geweldig!!

laetitia - meer dan 3 jaar geleden