5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Vandaag intake gehad. Goede 1e indruk.

Marrit - meer dan 3 jaar geleden
Chinouk - meer dan 3 jaar geleden
Saskia - meer dan 3 jaar geleden

Heldere uitleg over de behandeling. Aardige behandelaars en prima behandeling!

sandra - meer dan 3 jaar geleden
Raymon - meer dan 3 jaar geleden
Anke - meer dan 3 jaar geleden
Sandra - meer dan 3 jaar geleden
Samira - meer dan 3 jaar geleden

Fijne eerste intake!

Demi - meer dan 3 jaar geleden

Isa was vriendelijk, spontaan, en oprecht meedenkend. Zoals altijd weer een professionele behandeling gehad waarbij je goed op je gemak wordt gemaakt. Bedankt!

Suzanne - meer dan 3 jaar geleden