5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Helemaal tevreden!

Margaretha - meer dan 3 jaar geleden
Daniëlle - meer dan 3 jaar geleden

Isa was super aardig en heeft me er goed doorheen geholpen. Heel erg bedankt

Lianne - meer dan 3 jaar geleden

Hele goeie service, fijne uitleg mooie kliniek!

Emma - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben heel tevreden over hoe ik ben behandeld door Laura. Ze legt duidelijk stap voor stap uit wat ze doet, zelfs na zoveel behandelingen.

Zalal - meer dan 3 jaar geleden

Super lieve medewerkers ! En geweldig werk

Salwa - meer dan 3 jaar geleden
Allister - meer dan 3 jaar geleden

Super lief personeel. Ze leggen alles duidelijk uit. Ik zag na de eerste behandeling gelijk resultaat. Ik heb nu mijn 4e behandeling gehad en kijk uit naar de volgende!

Quincy - meer dan 3 jaar geleden
Kristina - meer dan 3 jaar geleden

Super vriendelijk en gezellig ontvangen en behandeld!!!!!

Merve - meer dan 3 jaar geleden