Helemaal tevreden!
Margaretha
-
meer dan 3 jaar geleden
Daniëlle
-
meer dan 3 jaar geleden
Isa was super aardig en heeft me er goed doorheen geholpen. Heel erg bedankt
Lianne
-
meer dan 3 jaar geleden
Hele goeie service, fijne uitleg mooie kliniek!
Emma
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik ben heel tevreden over hoe ik ben behandeld door Laura. Ze legt duidelijk stap voor stap uit wat ze doet, zelfs na zoveel behandelingen.
Zalal
-
meer dan 3 jaar geleden
Super lieve medewerkers ! En geweldig werk
Salwa
-
meer dan 3 jaar geleden
Allister
-
meer dan 3 jaar geleden
Super lief personeel. Ze leggen alles duidelijk uit. Ik zag na de eerste behandeling gelijk resultaat. Ik heb nu mijn 4e behandeling gehad en kijk uit naar de volgende!
Quincy
-
meer dan 3 jaar geleden
Kristina
-
meer dan 3 jaar geleden
Super vriendelijk en gezellig ontvangen en behandeld!!!!!
Merve
-
meer dan 3 jaar geleden