Super ervaring!
Xomayrah
-
meer dan 3 jaar geleden
Ze nemen altijd de tijd voor jou. Voor, tijdens en na de behandeling. Dat is erg prettig. Daarnaast zie ik ook echt vooruitgang. Mijn rosascea is echt al een stuk minder. En mijn huid ziet er mooi uit en voelt erg fijn aan.
Linda
-
meer dan 3 jaar geleden
Kremena
-
meer dan 3 jaar geleden
Vond het heel leuk en informatief!
Anna
-
meer dan 3 jaar geleden
Rene
-
meer dan 3 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst en goede informatie over het laseren! Ben benieuwd naar de behandeling.
Vivian
-
meer dan 3 jaar geleden
Professioneel advies en op maat behandeling!
Caroline
-
meer dan 3 jaar geleden
Parissa
-
meer dan 3 jaar geleden
Dian
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel aardig personeel en goeie producten.
Tygo
-
meer dan 3 jaar geleden