5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Fijne intake en behandeling gehad! Kundig en professioneel , zeker een aanrader.

Marianne - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben erg tevreden met mijn tattoo laser behandeling en wil graag mijn positieve ervaring delen. De behandeling is professioneel en effectief. Mijn tatoeage vervaagd aanzienlijk na slechts enkele sessies. Ik ben blij dat ik voor deze behandeling heb gekozen, en ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen voor iedereen die overweegt om van een tatoeage af te komen. Ook wil ik Serena bedanken, haar deskundigheid en zorg maakt de hele ervaring top!

Marijn Lotte - meer dan 2 jaar geleden

Snel geholpen, vriendelijk personeel waardoor je je op je gemak voelt. Leggen alles uit wat ze doen. Aanrader om hier te komen.

Irina - meer dan 2 jaar geleden

De medewerker checkt constant of je oké bent. Ook wordt er goed uitgelegd wat de medewerker gaat doen. Ze is er met de volle aandacht bij wat een veilig gevoel geeft.

Sybrichje - meer dan 2 jaar geleden

een snelle en goede behandeling,zeer tevreden

Hasana - meer dan 2 jaar geleden

Het was een intake. Prima uitleg en een eerlijk advies

Eglantyne - meer dan 2 jaar geleden
Gaby - meer dan 2 jaar geleden

Alles top!! Bedankt tot de volgende keer 😀

Auke - meer dan 2 jaar geleden

Erg fijn uitleg gekregen
Weet gelijk waar ik aan toe ben
Wat ze gaan doen,
en wat het gaat kosten
Top

Emiel - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben goed ontvangen, en ze heeft mij alles goed uitgelegd. En de proefbehandeling, vond ik fijn en goed te doen.

Jennie - meer dan 2 jaar geleden