Melanie
-
meer dan 2 jaar geleden
Zeer prettig, mocht het gevoelig worden dan kan ik dat aangeven en wordt hier rekening meegehouden.
Erg vriendelijk personeel.
Doetie
-
meer dan 2 jaar geleden
Goede, duidelijke en heldere informatie!
Yvonne
-
meer dan 2 jaar geleden
Ferenc
-
meer dan 2 jaar geleden
Nikki
-
meer dan 2 jaar geleden
De behandelingen verliepen wederom vrijwel pijnloos. Fabienne komt over als een rustige lieve meid die heel kundig te werk gaat. Tussentijds checkt ze bij mij hoe het gaat en let erop hoe mijn huid reageert. Topper!
Marjolein
-
meer dan 2 jaar geleden
Vandaag een sessie gehad. Ik ben goed behandeld. De kliniek is elegant en schoon. De dame die mij ontving was aardig en legde mij alles uit. Bedankt voor de goede behandeling.
Soukaina
-
meer dan 2 jaar geleden
Abraham
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel blij met de service en hoe je op gemak je wordt gesteld!
Hilde
-
meer dan 2 jaar geleden
Yasmijn
-
meer dan 2 jaar geleden