Saskia
-
meer dan 2 jaar geleden
Eerlijk advies over vervolgbehandeling
Nicole
-
meer dan 2 jaar geleden
Vandaag voor de 2e laserbehandeling geweest voor de oksels. Super leuke en lieve meiden die werkzaam zijn bij CLC. Ze weten wat ze doen, stellen je op je gemak en leggen alles goed uit. Zeker een aanrader!
Viviana
-
meer dan 2 jaar geleden
Klantvriendelijkheid zeer tevreden
Rümeysa
-
meer dan 2 jaar geleden
De informatie was duidelijk, de medewerkers zijn vriendelijk. Er was ruimte voor vragen. Nette salon.
Annemarie
-
meer dan 2 jaar geleden
Dian
-
meer dan 2 jaar geleden
Prima, op tijd en zeer vriendelijk en professioneel
Loeke
-
meer dan 2 jaar geleden
Perfect as always, thank so much!
Ena
-
meer dan 2 jaar geleden
Super! Fijne behandeling en service
Melanie
-
meer dan 2 jaar geleden
Marije
-
meer dan 2 jaar geleden