5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Saskia - meer dan 2 jaar geleden

Eerlijk advies over vervolgbehandeling

Nicole - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag voor de 2e laserbehandeling geweest voor de oksels. Super leuke en lieve meiden die werkzaam zijn bij CLC. Ze weten wat ze doen, stellen je op je gemak en leggen alles goed uit. Zeker een aanrader!

Viviana - meer dan 2 jaar geleden

Klantvriendelijkheid zeer tevreden

Rümeysa - meer dan 2 jaar geleden

De informatie was duidelijk, de medewerkers zijn vriendelijk. Er was ruimte voor vragen. Nette salon.

Annemarie - meer dan 2 jaar geleden
Dian - meer dan 2 jaar geleden

Prima, op tijd en zeer vriendelijk en professioneel

Loeke - meer dan 2 jaar geleden

Perfect as always, thank so much!

Ena - meer dan 2 jaar geleden

Super! Fijne behandeling en service

Melanie - meer dan 2 jaar geleden
Marije - meer dan 2 jaar geleden