5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Prettig intake gesprek gehad en vervolg afspraak gemaakt.

Pauline - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn hoe jullie alles uitleggen en je, op je gemak stellen. Hele fijne behandeling en ben er heel tevreden over! Ik kom zeker terug!

Maria - meer dan 2 jaar geleden

De behandeling bij city laser company was snel en duidelijk, de werknemers zijn super aardig en hebben al mijn vragen heel duidelijk beantwoord! Ik zou hier zeker weer heengaan en dit raad ik anderen ook aan!

Noa - meer dan 2 jaar geleden
Milika - meer dan 2 jaar geleden

Geweldige hulp, goede uitleg over het proces. Fijne sfeer in de salon en lieve medewerkers.❤

Judith - meer dan 2 jaar geleden
Melanie - meer dan 2 jaar geleden
Julia - meer dan 2 jaar geleden

Geweldig geholpen bedankt

Lianne - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijke en professionele behandeling ontvangen, erg fijn en gastvrij contact gehad met de receptie over de pakketmogelijkheden! Grote aanrader!

Nynke - meer dan 2 jaar geleden
Sofie - meer dan 2 jaar geleden