Weer goed geholpen!
Marjolijn
-
meer dan 2 jaar geleden
Duidelijke uitleg, vriendelijk.
Janina
-
meer dan 2 jaar geleden
Janine
-
meer dan 2 jaar geleden
Alles werd super duidelijk uitgelegd en lieve meiden er werd tijdens de behandeling alles uitgelegd en naar je geluisterd zal het ieder aanraden om daar heen te gaan voor laser behandeling
Naomi
-
meer dan 2 jaar geleden
Sanne
-
meer dan 2 jaar geleden
Het was erg fijn. Ik werd goed op mijn gemak gesteld en verteld wat de volgende handeling zou zijn. Al mijn vragen werden beantwoord.
Picabo
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijne en kundige huidtherapeut
Sandra
-
meer dan 2 jaar geleden
Was wederom heel vriendelijk.
Henriëtte
-
meer dan 2 jaar geleden
Wendy
-
bijna 3 jaar geleden
Fay
-
bijna 3 jaar geleden