Giorgia
-
meer dan 2 jaar geleden
Duidelijke uitleg, en super fijn en goed geholpen. Vrijdag start mijn behandeling!
José
-
meer dan 2 jaar geleden
Everything worked perfect, the best communication, staff and location too :^) totally worth it
Mihaluta
-
meer dan 2 jaar geleden
Syrine
-
meer dan 2 jaar geleden
Marynthe
-
meer dan 2 jaar geleden
Sigrid
-
meer dan 2 jaar geleden
Super fijne en lieve vrouw! Duidelijke info en voelde mij erg op mijn gemak! ☺️
Anne
-
meer dan 2 jaar geleden
Was weer goed en snel klaar
Helma
-
meer dan 2 jaar geleden
Verrast dat het zo goed werkt.
Sjoukje
-
meer dan 2 jaar geleden
Mooie entree, vriendelijk ontvangst. Lekker bakje water. Vlotte vriendelijke behandeling. Niks dan lof. Nog een paar keer en ik ben van die getatoeëerde "kutnaam" af. groet Harrie.
Harrie
-
meer dan 2 jaar geleden