5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Giorgia - meer dan 2 jaar geleden

Duidelijke uitleg, en super fijn en goed geholpen. Vrijdag start mijn behandeling!

José - meer dan 2 jaar geleden

Everything worked perfect, the best communication, staff and location too :^) totally worth it

Mihaluta - meer dan 2 jaar geleden
Syrine - meer dan 2 jaar geleden
Marynthe - meer dan 2 jaar geleden
Sigrid - meer dan 2 jaar geleden

Super fijne en lieve vrouw! Duidelijke info en voelde mij erg op mijn gemak! ☺️

Anne - meer dan 2 jaar geleden

Was weer goed en snel klaar

Helma - meer dan 2 jaar geleden

Verrast dat het zo goed werkt.

Sjoukje - meer dan 2 jaar geleden

Mooie entree, vriendelijk ontvangst. Lekker bakje water. Vlotte vriendelijke behandeling. Niks dan lof. Nog een paar keer en ik ben van die getatoeëerde "kutnaam" af. groet Harrie.

Harrie - meer dan 2 jaar geleden