Super fijne salon, vriendelijke medewerkers en professioneel. Vooral het laseren en de micro needling behandelingen is een aanrader
Tot nu toe heel erg tevreden over de laserbehandeling. Kyra is een spontane meid en is leuk om mee te kletsen. De behandeling zelf is op sommige plekken iets pijnlijk. Maar wordt er eventjes gestopt om vervolgens weer rustig verder te gaan. De groei van de haartjes is na de eerste behandeling ook sterk afgenomen.
Warm welkom!
Duidelijke/professionele uitleg over de behandeling, aardige mensen.
Topservice en vriendelijke medewerkers
Super vriendelijke ontvangst en ook tijdens de behandeling heel prettig in omgang. Nu hopen op het gewenste resultaat.
Zeer netjes behandeld. Goede uitleg en vooral onwijs vriendelijke dames!