Natalia
-
bijna 6 jaar geleden
Fijne, informatieve afspraak, Rosa doet het heel goed, is gezellig en ik voelde mij op mijn gemak!
Anna
-
bijna 6 jaar geleden
Ik kwam voor een intake. Alle tijd werd genomen om alles uit te leggen en geen druk om iets te kopen. Heel professioneel
Aleid
-
bijna 6 jaar geleden
Het is altijd gezellig om langs te komen
Sandra
-
bijna 6 jaar geleden
Aardige medewerker
Rabiye
-
bijna 6 jaar geleden
Vriendelijke mensen
Olesya
-
bijna 6 jaar geleden
Altijd goed en deskundig personeel
Minke
-
bijna 6 jaar geleden
Marian
-
bijna 6 jaar geleden
uitstekende service, een zeer prettige behandeling van klanten. Ik ben erg blij met de kliniek en haar personeel. ik raad het aan
Jennifer
-
bijna 6 jaar geleden
Prima behandeling ontharen laser bikinilijn groot. Joyce is erg vriendelijk en ze voert de behandeling erg goed uit. Ik ben blij met het resultaat!
Jetta
-
bijna 6 jaar geleden