5.0
gebaseerd op 1.980 reviews
Sarosh - ongeveer 3 jaar geleden

Aardig personeel, snelle en zorgzame behandeling.

Stefan - ongeveer 3 jaar geleden

Kundige, vriendelijke en gezellige dames. Snelle behandeling en goed resultaat tot nu toe!

Dirkje - ongeveer 3 jaar geleden

Fijne introductie en duidelijke uitleg

Kimberly - ongeveer 3 jaar geleden

Voor het eerst mijn tattoo behandeld. Ze heeft mij goed verteld wat er gaat gebeuren, en hield goed rekening met mij! Vond het erg fijn dat ze dat deed!

Nienke - ongeveer 3 jaar geleden

Prettig geholpen, supervriendelijk personeel

Carin - ongeveer 3 jaar geleden

Het gedrag van de werknemer was erg aardig.

Emad - ongeveer 3 jaar geleden

Nu ook begonnen aan mijn bikinilijn. Ook weer zo goed als pijnloos. En Maureen is echt een topper! Voelde mij zo op mijn gemak bij haar.

Marjolein - ongeveer 3 jaar geleden

Inmiddels twee behandelingen gehad en ben beide keren geholpen door hele vriendelijke meiden! Ze leggen alles goed uit, denken mee en beantwoorden al je vragen. Ik ben zeer tevreden!

Charmaine - ongeveer 3 jaar geleden
Merel - ongeveer 3 jaar geleden