Sarosh
-
ongeveer 3 jaar geleden
Aardig personeel, snelle en zorgzame behandeling.
Stefan
-
ongeveer 3 jaar geleden
Kundige, vriendelijke en gezellige dames. Snelle behandeling en goed resultaat tot nu toe!
Dirkje
-
ongeveer 3 jaar geleden
Fijne introductie en duidelijke uitleg
Kimberly
-
ongeveer 3 jaar geleden
Voor het eerst mijn tattoo behandeld. Ze heeft mij goed verteld wat er gaat gebeuren, en hield goed rekening met mij! Vond het erg fijn dat ze dat deed!
Nienke
-
ongeveer 3 jaar geleden
Prettig geholpen, supervriendelijk personeel
Carin
-
ongeveer 3 jaar geleden
Het gedrag van de werknemer was erg aardig.
Emad
-
ongeveer 3 jaar geleden
Nu ook begonnen aan mijn bikinilijn. Ook weer zo goed als pijnloos. En Maureen is echt een topper! Voelde mij zo op mijn gemak bij haar.
Marjolein
-
ongeveer 3 jaar geleden
Inmiddels twee behandelingen gehad en ben beide keren geholpen door hele vriendelijke meiden! Ze leggen alles goed uit, denken mee en beantwoorden al je vragen. Ik ben zeer tevreden!
Charmaine
-
ongeveer 3 jaar geleden
Merel
-
ongeveer 3 jaar geleden