5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Wenda - ongeveer 3 jaar geleden

Hele fijne behandeling van Kyra mogen ontvangen!

Janine - ongeveer 3 jaar geleden

De pijn viel mij reuze mee en voor je het weet is het al weer voorbij. Vriendelijke en vlotte dames die alles prima hebben uitgelegd.

Ina - ongeveer 3 jaar geleden
Chantal Ben - ongeveer 3 jaar geleden

Heel plezierige ontvangst en professionele behandeling.

Henriëtte - ongeveer 3 jaar geleden
Ilknur - ongeveer 3 jaar geleden

Ik laser nu al heel lang bij jullie en nooit een klacht gehad, jullie zijn netjes en schoon en nog eens heel aardig. Ik wens jullie bedrijf heel veel succes. Wel een beetje prijzig maar het is het wel waard :)

Salwa - ongeveer 3 jaar geleden
Defne - ongeveer 3 jaar geleden
Dian - ongeveer 3 jaar geleden

Super fijne intake! Heel duidelijk en eerlijk over de mogelijkheden

Teresa - ongeveer 3 jaar geleden