5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Gewoon helemaal goed

Jonathan - ongeveer 3 jaar geleden
Annika - ongeveer 3 jaar geleden

Zeker goed ontvangen voor mijn eerste laser behandeling ooit en super vriendelijk!

Era - ongeveer 3 jaar geleden
Marieke - ongeveer 3 jaar geleden

Duidelijk en vriendelijke uitgelegd en informatie gegeven.

Khatera - ongeveer 3 jaar geleden

Professionele apparatuur, fijne vriendelijke medewerkers. Ben blij met de resultaten.

Kim - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd goed!

Yvonne - ongeveer 3 jaar geleden

Fijne uitleg van behandelaar! Weinig pijn en het ging heel vlot.

Silke - ongeveer 3 jaar geleden

Werd (zoals altijd) weer super vriendelijk ontvangen. Tijdens de behandeling gezellig gekletst waardoor het laseren ook zo weer voorbij is. Ik ben zeer tevreden!

Demi - meer dan 3 jaar geleden

Intake gehad voor het verwijderen van een tattoo.
Ze legt duidelijk uit wat de stappenplan is, er is ruimte voor vragen, verzoekjes neemt ze aan. Kortom oog voor de klant!
Erg prettig als je niet weet wat je te wachten staat.

Marjolein - meer dan 3 jaar geleden