Gewoon helemaal goed
Jonathan
-
ongeveer 3 jaar geleden
Annika
-
ongeveer 3 jaar geleden
Zeker goed ontvangen voor mijn eerste laser behandeling ooit en super vriendelijk!
Era
-
ongeveer 3 jaar geleden
Marieke
-
ongeveer 3 jaar geleden
Duidelijk en vriendelijke uitgelegd en informatie gegeven.
Khatera
-
ongeveer 3 jaar geleden
Professionele apparatuur, fijne vriendelijke medewerkers. Ben blij met de resultaten.
Kim
-
ongeveer 3 jaar geleden
Altijd goed!
Yvonne
-
ongeveer 3 jaar geleden
Fijne uitleg van behandelaar! Weinig pijn en het ging heel vlot.
Silke
-
ongeveer 3 jaar geleden
Werd (zoals altijd) weer super vriendelijk ontvangen. Tijdens de behandeling gezellig gekletst waardoor het laseren ook zo weer voorbij is. Ik ben zeer tevreden!
Demi
-
meer dan 3 jaar geleden
Intake gehad voor het verwijderen van een tattoo.
Ze legt duidelijk uit wat de stappenplan is, er is ruimte voor vragen, verzoekjes neemt ze aan. Kortom oog voor de klant!
Erg prettig als je niet weet wat je te wachten staat.
Marjolein
-
meer dan 3 jaar geleden