5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

The staff is very competent and eager to help you in case any complication arises. As I have very sensitive skin, I was experiencing a bit of discomfort after treatment. They tried to find a solution immediately and, eventually, it worked out well. I couldn't be more satisfied.

Claudio - ongeveer 3 jaar geleden

Behandeling verliep vlot en de medewerksters waren zeer vriendelijk!

Ciska - ongeveer 3 jaar geleden

Ik heb mijn oksels laten laseren. Ik kreeg vandaag de behandeling met een intensievere laser. Dit werd super goed uitgelegd en de begeleiding was erg fijn. Veel kennis en kunde en weer een super snelle behandeling. Hele fijne kliniek, die ik iedereen kan aanraden!

Katja - ongeveer 3 jaar geleden

Heel erg discreet, gezellig en gericht op de klant en ik voelde mij wederom weer erg op mijn gemak. Dankjewel Jeanet!

Awien - ongeveer 3 jaar geleden
Beau - ongeveer 3 jaar geleden
Sanne - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd super!

Wendy - ongeveer 3 jaar geleden

De laserbehandeling verliep weer vlotjes en voor mijn gevoel krijg je een behandeling op maat.

Anne - ongeveer 3 jaar geleden

Afspraak als heel prettig ervaren. Geholpen door een hele lieve vrouw, die alles echt heel duidelijk heeft uitgelegd en mij een goed gevoel heeft gegeven bij de keuzes die ik heb gemaakt. Super blij mee!

Raquel - ongeveer 3 jaar geleden

Top medewerkster super gezellig en vriendelijk

Merve - ongeveer 3 jaar geleden