De laserbehandeling werd goed uitgelegd en was pijnloos
Marijke
-
bijna 7 jaar geleden
Sandy
-
bijna 7 jaar geleden
Een fijne sfeer en hartelijk welkom bij binnenkomst.
Ik had een afspraak voor een laser behandeling en Christianne legt duidelijk en rustig uit wat ik kon verwachten. Tijdens de behandeling werd ook regelmatig uitgelegd wat ze deed en gecheckt of allesgoed ging aan mijn kant, erg prettig! Christianne is erg deskundig.
Sanne
-
bijna 7 jaar geleden
Fijne en nette omgeving. Goede uitleg over, en tijdens, de behandeling. Erg vriendelijk en goed verzorgd personeel.
Michelle
-
bijna 7 jaar geleden
gezellige gesprekken , goed personeel en een mooi resultaat !
Kirsten
-
bijna 7 jaar geleden
Sherien
-
bijna 7 jaar geleden
Chantale
-
bijna 7 jaar geleden
Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg en nette behandeling. Heel erg tevreden
Amber
-
bijna 7 jaar geleden
Ebru
-
bijna 7 jaar geleden
Heel vriendelijk personeel. Duidelijk uitleg en de behandeling was super snel en pijnloos.
Permata
-
bijna 7 jaar geleden