5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Perfect!

Martien - ongeveer 7 jaar geleden

Ik werd gelijk bij binnenkomst geholpen. Er hangt een rustige en ontspannen sfeer. Weer erg tevreden over de behandeling, net als de vorige keren.

Laura - ongeveer 7 jaar geleden

Al jaren fijn en en vertrouwd bij Yvonne en straks bij Charlotte!

Josje - ongeveer 7 jaar geleden
R. - ongeveer 7 jaar geleden

Wij hadden een gezellige duo gezichtsbehandeling door twee vrolijke en professionele dames.

Bas - ongeveer 7 jaar geleden
Pauline - ongeveer 7 jaar geleden
Miranda - ongeveer 7 jaar geleden

Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen ben erg tevreden

Greetje - ongeveer 7 jaar geleden

Super service

Ynette - ongeveer 7 jaar geleden

Hartelijk ontvangen en een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, voor herhaling vatbaar

Ria - ongeveer 7 jaar geleden