Voorafgaand aan de behandeling kreeg ik een deskundige en duidelijke uitleg over de behandelmethode. Kyra stelde mij direct op mijn gemak en bleef gedurende de behandeling goed vertellen wat de behandelstappen waren. Al met al een positieve eerste ervaring!
Roosmarijn
-
bijna 7 jaar geleden
Deskundig personeel en pijnloze behandeling!
Joyce
-
bijna 7 jaar geleden
Het was heel relaxt !
Wendy
-
bijna 7 jaar geleden
Suzanna
-
bijna 7 jaar geleden
Goede voorlichting voorafgaand aan behandeling. Daarnaast op een prettige manier geholpen.
Esmée
-
bijna 7 jaar geleden
Proefbehandeling verliep heel goed, alles fijn uitgelegd en aardig personeel :)
Martine
-
ongeveer 7 jaar geleden
Hele fijne behandeling geweest
. En zulke mooie wenkbrauwen !
Dank en tot volgende keer.
van
-
ongeveer 7 jaar geleden
Hele fijne intake gehad met de huidtherapeut, ze legt alles rustig uit.
Esma
-
ongeveer 7 jaar geleden
Ellen
-
ongeveer 7 jaar geleden
Fijn zoals altijd!
Riette
-
ongeveer 7 jaar geleden