5.0
gebaseerd op 1.980 reviews

Voorafgaand aan de behandeling kreeg ik een deskundige en duidelijke uitleg over de behandelmethode. Kyra stelde mij direct op mijn gemak en bleef gedurende de behandeling goed vertellen wat de behandelstappen waren. Al met al een positieve eerste ervaring!

Roosmarijn - bijna 7 jaar geleden

Deskundig personeel en pijnloze behandeling!

Joyce - bijna 7 jaar geleden

Het was heel relaxt !

Wendy - bijna 7 jaar geleden
Suzanna - bijna 7 jaar geleden

Goede voorlichting voorafgaand aan behandeling. Daarnaast op een prettige manier geholpen.

Esmée - bijna 7 jaar geleden

Proefbehandeling verliep heel goed, alles fijn uitgelegd en aardig personeel :)

Martine - ongeveer 7 jaar geleden

Hele fijne behandeling geweest
. En zulke mooie wenkbrauwen !
Dank en tot volgende keer.

van - ongeveer 7 jaar geleden

Hele fijne intake gehad met de huidtherapeut, ze legt alles rustig uit.

Esma - ongeveer 7 jaar geleden
Ellen - ongeveer 7 jaar geleden

Fijn zoals altijd!

Riette - ongeveer 7 jaar geleden