Nu 3 behandelingen gehad en ik ben ontzettend tevreden! Altijd goed geholpen
Een hele fijne behandeling gehad van Sylvana!
Mijn dochter en ik hebben de afspraak als heel fijn en professioneel ervaren.
Bij CLC hebben ze hygiene hoog in het vandel staan.
Fijne en heerlijke gezichtsbehandeling bij Jacquelien!
Aantal behandelingen gehad bij City Laser Company voor het verwijderen van meerdere tattoo's.
Resultaten zijn fantastisch!
Ik ben erg tevreden over alle sessies die ik heb gehad.
Goede service van het vriendelijke personeel.
Voor het verwijderen van tattoo's zou ik iedereen hier naartoe verwijzen.
City Laser Company bedankt!
Echt een aanrader! Ze zijn erg vriendelijk en professioneel. Ik voelde me meteen op mijn gemak en had het vertrouwen dat ik in goede handen was.
Fijne en duidelijke begeleiding! Ik voel mij altijd prettig. En mijn tattoo is bijna weg! Ik ben erg tevreden!
Was een super goede afspraak super mooie plek, weed meteen verwelkomt met een kop thee. Daarna heeft ze alles duidelijk uitgelegd en mij goed geïnformeerd