Zeer tevreden, geholpen door een lieve medewerkster die heel graag aan je wensen voldoet
Shaima
-
meer dan 3 jaar geleden
Maxime
-
meer dan 3 jaar geleden
Dian
-
meer dan 3 jaar geleden
Lauren is amazing! makes me feel very welcome and very sensitive to my needs
Cassandra Ann
-
meer dan 3 jaar geleden
Andrea
-
meer dan 3 jaar geleden
Hilde
-
meer dan 3 jaar geleden
Vera
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel aardig personeel die je helemaal op je gemak stelt!
Sigrid
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijne sfeer bij binnenkomst. Zeer vriendelijk personeel. Ik ben tijdens de intake heel goed geïnformeerd en vond de eerste behandeling prettig en zo goed als pijnloos.
Marjolein
-
meer dan 3 jaar geleden
Bianca
-
meer dan 3 jaar geleden